.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعطيلي بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل فاجعه است

رئيس شوراي شهر بابل گفت: تعطيلي بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل براي شهروندان اين شهر فاجعه است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حسن فلاح در نشست با مدير و تعدادي از مسئولان بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل خواستار توجه ويژه مسئولان كشوري و استاني نسبت به اين بيمارستان شد.
وي با تشكر از تلاش و زحمات مدير و كاركنان بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد، خدمات آنان را براي شهروندان بابل بسيار با ارزش اعلام كرد و افزود: بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد تنها بيمارستان دولتي بابل است كه در مركز شهر قرار دارد و زمزمه تعطيلي اين بيمارستان به خاطر افتتاح بيمارستان 372 تختخوابي آيت‌الله روحاني به صلاح نيست.
رئيس شوراي شهر بابل تصريح كرد: تعطيلي بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد به خاطر موقعيتي كه در شهر دارد فاجعه است و مسئولان مربوطه نبايد دست به چنين كاري بزنند و مشكلات شهروندان را با اين اقدام افزايش دهند.
فلاح با اشاره به اينكه بيمارستان شهيد بهشتي و بيمارستان آيت‌الله روحاني در يك مسير قرار دارند، حفظ بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد در مركز شهر بابل را ضروري دانست و بيان داشت: تمام سعي خود را جهت برآورده شدن نيازهاي اين بيمارستان انجام مي‌دهيم.
حسن طيبي، امير اوليايي، سيف‌الله علي‌نيا، غفار آري ديگر اعضاي شوراي شهر بابل نيز آمادگي شوراي شهر براي همكاري با بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد را اعلام كردند و خواستار عدم تعطيلي اين بيمارستان شدند.
مدير بيمارستان شهيد يحيي‌نژاد بابل نيز با ارائه گزارشي از عملكرد بيمارستان، مشكلات بيمارستان را به سمع اعضاي شوراي شهر بابل رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.